en EN   ru RU   uk UK

Головна

ОС A2

Знайомство

Локалізація

UDP-чат

Проксі-сервер

IFS

Демки

Ігри

Трасування променів

Екранна клавіатура

RegExp

ДРАКОН

Arduino

Програми

Утиліти

Посилання

Веб-майстру

Зв'язок з автором

Резюме


A2 OS forum

 
  Версія для друку

Ігри для операційної системи A2



Raycaster, Raycaster Maze

SAGE

Raycasting движок на основі уроків "Lode's Computer Graphics Tutorial - Raycasting", "Lode's Computer Graphics Tutorial - Raycasting II: Floor and Ceiling" і "Lode's Computer Graphics Tutorial - Raycasting III: Sprites".

Уроки дають докладний покрокове пояснення принципу роботи Raycasting движка гри Wolfenstein 3D з вихідним кодом на C++. В першому уроці показаний принцип відтворення стін з монотонної заливкою і з текстурами Lode's Computer Graphics Tutorial - Raycasting. У другому уроці показаний принцип відтворення статі і стелі з текстурами Lode's Computer Graphics Tutorial - Raycasting II: Floor and Ceiling. В третьому уроці показаний принцип відтворення спрайтів Lode's Computer Graphics Tutorial - Raycasting III: Sprites.

Оптимізований (оптимізований висновок зображень на форму додатка) вихідний код на Active Oberon відповідний оригінальному C++ коду наступні уроку доступний для скачування на цієї сторінці.

Raycasting з спрайтами і з текстуруванням стін, статі і стелі

Взявши за основу Raycasting движок і доповнивши його алгоритмом генерації лабіринту отримуємо додаток в якому можна побродити по лабіринту. Доступний перегляд карти лабіринту (клавіша Tab). Вихідний код також доступний для скачування.

Raycasting лабіринт з відображенням карти


Гра Color Lines

SAGE

Гра Color Lines для операційної системи A2 (Bluebottle)


Все перераховані додатка включені в збірку MicroA2.



Тип

Ім'я

Розмір

Завантажень

zip

MicroA2.zip

1 MiB

1185

7z

WinAosMini_6599.7z

6 MiB

387

Дата останнього оновлення: 23-2-20 15:44:41


 

alt CodeTyphon

Copyright © 2005-2021 SAGE. Всі права захищено.